Tråd: Reduxin
Vis enkelt innlegg
Gammel 05-06-07, 23:51   #10
donjuanwannabe
Jeg lever som en løve

donjuanwannabe sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Trøndelag
donjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressurs

Sv: Reduxin

Ikke bra å spise piller, uansett om de virker eller ikke. Hvis de hadde virket og jeg kunne stappe i meg 1 sjokolade hver dag eller en is og fortsatt gått ned i vekt, så hadde jeg ikke tatt dem uansett. Enkelt å si, ja fordi en slik pille kan aldri fungere. Men likevel, å spise piller for å gå ned i vekt er så utrolig dumt. Man må heller lære å spise vanlig mat og forstå hvorfor man er overvektig. Det er mye bedre. Der er lavkarbo en veldig fin inngangbillett. Da spiser du mat, blir mett, får god helse + vektnedgang! Kan det blir bedre. Og likevel er det så mange som advarer mot lavkarbo..

Jeg prøvde faktisk en pille for vektnedgang (da jeg spiste lavfett/høykarbo). Det virket faktisk, men var svindyr. Kostet kr. 700 for 2 uker tror jeg eller var det 1? Ja, jeg gikk ned i vekt men da jeg sluttet gikk jeg opp igjen. Og jeg lærte ingenting av dette, unntatt at jeg tenkte; "må jeg virkelig spise dyrebare piller for å bli slank?!".

Nå vet jeg heldigvis mye bedre.