|
Sv: Jeg er i ketose , noen spørsmål
Opprinnelig lagt inn av photobscura, her.
Jepp! Right on!
Olivenolje har bare et rykepunkt på ca åtti grader, og er da åpenbart ikke egnet til særlig steking, melange er dessuten mer fettfattig enn meierismør, så det sier seg vel selv hva som er beste alternativet
Og Charletta, som jeg forstår er du tidlig i kuren. Selv om noen tar av dobbelt så mange kg som deg på samme tid, betyr ikke det at du ikke vil ha samme suksess over tid! La det gå noen uker enda, før du begynner å bekymre deg for noe som helst!! 
Kroppen er en forunderlig mekanikk, og til tross for at vi er klin like, er vi allikevel helt forskjellige.
Takk for oppmuntringen ! Skal prøve ut rapsolje istede, og kanskje kutte ut den salt pølse, men hva skal jeg spise da??? Jeg elsker feta, men den er det karber i og græddosten er det karber i, men ikke mye da. Prøvde spise ren norwegia, men spiste for mye og ble kvalm så nå kvier jeg meg litt hehehe... Har prøvd å spørre om noen har oppskriften på en god dip , for jeg klarer ikke ren sæter rømme. Prøvde å hive litt krydder i, men ble alikevel ikke helt bra. Lett rømme har jo ikke den samme spesielle smaken, men den er det jo ikke LOV å spise på ketolysekuren .

|