Vis enkelt innlegg
Gammel 05-06-07, 11:11   #7
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Har jeg skjønt det??

Synes dette ser riktig bra ut, men er klart enig om jordbærene og isen, men skjønner anlednignen, og synes du var flink som begrenset deg. Det blir lettere etter hvert.
Men jeg ville gå over alle dressinger, særlig om den heter "hamburgerdressing" med lykt og lampe (er det det heter?!?!?), da de som regel er noen små skjulte sukkerbomber. Man putter liksom sukker i alt... Håpløst!
Men lag deg dressing av creme fraiche eller seterrømme! Mye friskere, og så kan man putte opp i alskens kryddersnadder, urter etc..
Leste et tips om en god dressing her inne, rømme med eddik, splenda (kunstig søtning) og arurk! Har ikke testa det selv enda, men det høres vitterlig godt ut

Kvalmen kan forøvrig komme av omstilling av forbrenning, nå som du tømmer sukkerlagrene dine! Man føler seg ofte litt slapp/kvelm/har hodepine/rar ånde, noen dager, kortere eller lenger avhengig av rent individuelle variasjoner. Men det går over, og snart vil du føle deg pigg!!

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat