Vis enkelt innlegg
Gammel 05-06-07, 11:00   #29
Pipp
Seniormedlem

Pipp sin avatar

Medlem siden: Aug 2004
Hvor: Sarpsborg
Alder: 53
Pipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastisk

Sv: Slankekrigen/The biggest looser

Opprinnelig lagt inn av Ani, her.

Så finalen i går. Ble skikkelig inspirert av å se før og etter bilder av deltakerene. Helt utrolig hvor mye de har gått ned i løpet av ??... ca 6 måneder tror jeg.
Mange kjente man jo ikke igjen en gang. Første gang jeg har hatt lyst til å gå ut og trene etter jeg har sett dette programmet. Fikk virkelig motivasjon til å fortsette min egen kamp mot kiloene. Dette var bra.

Hadde vært kjekt med et oppfølgings programm om 6 mnd eller et år for å se om de holder vekta eller ikke. Vet jo av erfaring at det er en ting å gå ned i vekt, men noe helt annet å holde seg der. Kanskje ikke så enkelt for deltakerene nå etter programmet når det ikke er så mye fokus på de lengre.. uansett jeg fikk masse inspirasjon av å se programmet i går.

Han som vant hadde gått ned 96 kilo

Pipp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Holdt vekten i 2 år snart Svar med sitat