|
Sv: Fortsatt mange som skal ned 30+ ?
Opprinnelig lagt inn av donjuanwannabe, her.
Må si meg enig der. Å bli slank er ubetalelig. Man må alltid tenke på det positive ved endring.
.....
Altså, 20 kg først! Skulle gjerne tatt de av på 3 mnd. men det tviler jeg på. Jeg får være fornøyd og bare la dagene gå. Gidder ikke å vente på dette med å gå ned så og så mange kg til da og da. Tror ikke det er bra å tenke slik. Men det er bare meg da.
Jeg skal fremover tenke at jeg lever normalt og ta en dag av gangen. Så får jeg telle kg når jeg føler for det. Jeg tror heller ikke jeg må veie meg for mye for da får jeg en tanke om "å nå har jeg vært flink denne uka, kan unne meg litt da.." Slik har jeg tenkt altfor mye. Også må jeg slutte å komme på middag til mora og fattern. Hver gang sprekker jeg. Nå har jeg sagt klart i fra at jeg ikke kommer dit på middag på en stund.
......
Hei, jeg tror det er utrolig viktig det du sier om å finne sin vei og sine virkemidler for å lykkes. Noen veier ofte, andre sjelden, men det viktigste er nok det å ta en dag av gangen samtidig som man har fokus på målet der framme. Når det gjelder motet til å være "ego" har mitt steget i takt med hvor godt jeg kjenner dette kkostholdet gjør meg. Jeg takker nei til invitasjoner der jeg ikke får eller kan ta med mat jeg kan spise. Lykke til videre 

|