Vis enkelt innlegg
Gammel 04-06-07, 14:20   #32
BiB
Seniormedlem

BiB sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 59
BiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastisk

Sv: Fortsatt mange som skal ned 30+ ?

Opprinnelig lagt inn av xtra, her.

.......

Jeg lurer på en ting: Har du allerede fått tilsagn om operasjoner for å fjerne overflødig hud? En eller flere? I regi av det offentlige, eller er det privat? Burde jeg snakke med legen min om det allerede nå? Jeg vet ikke hvordan det er med ventelister for slike operasjoner. Gjør du?

Hmm, det ble visst ikke bare en ting

Hei, har oversett denne

Jeg har i den forstand ikke fått tilsagn, men legen min er tydelig på at kommer jeg lavt nok ned vil jeg ligge godt innenfor de som "kreves" for at det offentlige dekker operasjonen. Det blir mye hud til overs når man bikker 40 og starter på et halveringsprosjekt! Om dte blir offentlig sykehus tviler jeg på, her i byen er det en privat klinikk som utflører slike operasjoner. Jeg har tatt det opp med legen og veier meg hos han 1 gang i uka for å sikre tilstrekkelig dokumentasjn på nedgang, stabilisering etc. Bedre å ta dte opp for tidlig enn for seint, er min innstilling.

mvh

BiB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat