|
Sv: Fortsatt mange som skal ned 30+ ?
Opprinnelig lagt inn av BiB, her.
Jeg starta 1. november 2006, altså drøyt 1/2 år siden. Rart å se tilbake, har gått med 5 klesstørrelser ... men det er DYRT Holder like vel fast på at det er verd hver ei krone jeg bruker på både mat og klær! Livskvaliteten er MYE bedre, formen like så.
Må si meg enig der. Å bli slank er ubetalelig. Man må alltid tenke på det positive ved endring.
Jeg skal vel også ned over 30 kg. Før så skulle jeg gå ned 15-20 kg men så gikk jeg mye opp. Har strevet mye og gått mye opp og ned i lang tid nå men det løsner nå, bare jeg tenker riktig og får gjort noe fornuftig om dagene. Jeg gleder meg til de første 20 kg har tatt avskjed. Da skal jeg juble. Da cruiser jeg bare inn resten.
Altså, 20 kg først! Skulle gjerne tatt de av på 3 mnd. men det tviler jeg på. Jeg får være fornøyd og bare la dagene gå. Gidder ikke å vente på dette med å gå ned så og så mange kg til da og da. Tror ikke det er bra å tenke slik. Men det er bare meg da.
Jeg skal fremover tenke at jeg lever normalt og ta en dag av gangen. Så får jeg telle kg når jeg føler for det. Jeg tror heller ikke jeg må veie meg for mye for da får jeg en tanke om "å nå har jeg vært flink denne uka, kan unne meg litt da.." Slik har jeg tenkt altfor mye. Også må jeg slutte å komme på middag til mora og fattern. Hver gang sprekker jeg. Nå har jeg sagt klart i fra at jeg ikke kommer dit på middag på en stund.
Ser at dette blir langt, skulle vel egentlig skrevet dette i min journal men. Kommer tilbake med journal senere.