Vis enkelt innlegg
Gammel 03-06-07, 21:33   #15
sunbeam
Medlem

sunbeam sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Hvor: Oslo
Alder: 47
sunbeam er virkelig snillsunbeam er virkelig snillsunbeam er virkelig snillsunbeam er virkelig snillsunbeam er virkelig snill

Sv: Jeg går F*** meg på veggene snart

Gratulerer med helt fantastisk vekttap og innsats! Tror egentlig ikke du har lyst på snop innerst inne nei, og du kommer bare til å føle deg enda verre etterpå...men skjønner godt følelsen av å ha spist litt for mye av samme maten lenge.. Egg er ikke like luksusfølelse som før :-)

Forsøk noen nye oppskrifter! Nå som du kan øke karbene litt, øker også mulighetene. Bedre som det ble sagt over her å gjøre noe planlagt, enn å gjøre noe som føles som en sprekk.

Hva med fiskegrateng? Fransk grateng har bare 8 karber tror jeg det var i en hel form (og 1/2 pleier å holde) og er kjempegodt (hvis du liker fisk..) Sammen med blomkål og broccoligrateng (ferdiglaget i frysedisken på butikken..) med ost og jalapeno - yum. Eller chilimarinert scampi med samme gratengen, luksusmat og det tar max ti minutter å lage med en mikro i nærheten.

Lykke til og stå på videre!

sunbeam er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo (inspirert av atkins) Svar med sitat