Tråd: Uvel!
Vis enkelt innlegg
Gammel 03-06-07, 18:17   #5
Enid
Seniormedlem

Enid sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Alder: 49
Enid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressurs

Sv: Uvel!

Jeg ringer til legen dersom det vedvarer.

Men skal prøve å holde ut noen dager til, er jo "bare" på andre dagen med dette her nå, så... Det rare er at de to første dagene gikk så utrolig bra, og så fikk jeg bare den verste knekken i går! H sa han skulle ligge med mobilen ved siden av seg natt til i dag slik at jeg hadde en "nødtelefon" om det ble for ille.
Men det gikk greit - jeg klarte å overtale meg selv til at ingenting fælt ville skje, og at jeg bare mått holde ut, selv om det var noe av det verste jeg har kjent.

Lå i natt og så på "deja vu" for å distrahere meg selv da jeg ikke fikk sove- crappy film, men i det minste underholdende, og det hjalp å se på Denzel, iallefall

Håper du klarer å ha en ok dag da, Frøy - tenker på deg her jeg sitter i den mørke hulen min

Enid er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat