Vis enkelt innlegg
Gammel 02-06-07, 10:01   #21
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Se på magebildene mine?

Jeg aner ikke hvor mye jeg veier. Sist jeg veide meg så var jeg 69 kilo, men likevel større enn nå..! Forvirrende, sant? Jeg er like høy som deg, og jeg regner med at jeg må ha veid kanskje åtti kg eller mer i høst da jeg begynte. For da var jeg på mitt største ever i voksent liv.
Nå er jeg mindre enn noengang i mitt voksne liv, og var større da jeg veide 69 kg..! Jeg har fortsatt 93 cm rundt midjen f.eks, og vil ned i 75-80, ser når jeg kommer så langt.
Så det jeg prøver å si, er at kiloene ikke har så mye å si. Jeg tror kanskje kroppen min er bygd for lav bmi, eller så var jeg usedvanlig muskel-løs (), og så har jeg også den faktoren at jeg ha laaange tyyyne bein...
Så det er så forskjellig hvordan vi er og "skal" være alle sammen. Idealvekt er et ganske irrasjonelt begrep egentlig.
Forstår deg på det med målebåndet. Det er liksom mer visuelt gyldig!

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat