|
Sv: Se på magebildene mine?
Takk for støttende ord, Jorun!
Jeg bryr meg ikke så mye om kiloene, jeg er visst motsatt av alle andre. "Alle" ville jublet over 1,9 kilo ned, jeg sitter og sutrer med målebåndet. Jeg synes det virker som om magen er det vanskeligste å slanke bort på meg. Det er magen jeg misliker, ikke så mye resten. Og sitter magefettet som "spikret" så vil det kansje gå bort først med de siste 5 kilo? Aner ikke, men jeg er så nær målet at jeg gir meg ikke! MAGEN SKAL VEKK!!!
Jeg er 167-168 cm høy, og hvis jeg veier 70 kilo så har jeg BMI på 25. Hvis jeg synes magen er liten nok ved 75 kilo, så er det ikke så farlig hva vekta viser. Har tanken på bukplastikk i bakhodet også. Hvert kilo jeg slanker vekk, betyr mindre fettsuging hvis det blir aktuelt. Tror det er det som er virkelig smertefullt etter operasjon. Jeg har et keisersnitt bak meg, og det var ikke så ille.
PS: For akkurat 1 år siden var jeg 110 kilo. Men lillepia mi ble født 2. juni, så jeg hadde mye vann i kroppen og høyt blodtrykk. Men magen ble skikkelig strekt ut. Et par uker etter fødselen var jeg nesten 100 kilo.
|