Tråd: Majones
Vis enkelt innlegg
Gammel 12-03-04, 01:11   #5
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 69
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Atkins.com

We usually recommend regular mayonnaise (as long as it's not low-fat, which contains a negligible amount of sugar). If you want to keep your mayo absolutely sugar-free, you can make your own from scratch.

Bortsett fra oppskriftene (mange av dem) med majones i, er dette det eneste jeg i farten kunne finne om majones på Atkins siden eller i boka. Jeg har sjekket med mine amerikanske venner og de påstår at Hellmans Real Mayonaise er laget av kaldpresset olje. Jeg har ikke sjekket dette, har ikke mer igjen i skapet. har prøvd å bruke Mills og andre norske majoneser i oppskrifter (varme) men de skiller seg og smaker pyton....... vet ikke hvorfor. Skal "forske" litt på det der....