Vis enkelt innlegg
Gammel 31-05-07, 01:53   #21
donjuanwannabe
Jeg lever som en løve

donjuanwannabe sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Trøndelag
donjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressurs

Sv: Hjelper ikke trening på løshud?

Paparazzier driver vel ikke å retusjerer bilder av kjendiser!! De vil vel ha en værst mulig historie og hvis Britney hadde hatt en fæl mage istedet så hadde vel det solgt til gull istedet for en fin flat mage. Britney spradet rundt på en båt da bildene ble tatt.

Nei dette var ikke noe juks.

Det er jo modeller som er betalt av magasiner som blir retusjert. Såg ett bilde av Kari Traa i ett blad som var retusjert/"brunkrema" og sammenlignet med den vanlige Kari usminket og ikke brun. Det var virkelig forskjell. Den sminka var som å se en dokke, det var jo ikke henne! Ikke en rynke å se, helt glatt og uten sjel. Juks kaller jeg slikt. Nei takke meg til ekte vare.