Vis enkelt innlegg
Gammel 29-05-07, 19:45   #4
BiB
Seniormedlem

BiB sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 59
BiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastisk

Sv: Jeg går F*** meg på veggene snart

Opprinnelig lagt inn av KarboKiller, her.

Har vært på i snart 4 måneder, og slanket meg siden nyttår. Har ennå til gode å sprekke ordentlig, men nå er jeg så lei av fett og kjøtt at jeg ikke vet hvor jeg skal gjlre av meg. Har tatt av 21 kg, og hatt sinnsyke resultater. Klærene mine passer ikke, og det meste er topp. Men nå er jeg altså skikkelig lei. Prøvde å lese torkils bok en gang til, men ble forbanna bare av å åpne den. Sitter nå og vurderer om jeg skal kjøpe meg en diger pose smågodt, bare på pur faen, selv om jeg egentlig ikke har lyst på noe søtt. Kanskje jeg skal begynne på igjen i morgen. Lurer på om jeg har vært på ketolyse lenge nok nå, om jeg skal satse på noe annet for å klare de siste 9 kiloene. Det som plager meg mest er at jeg ikke har energi til å gjennomføre treningsøkter, går så sinnsykt fort tom når jeg kjører litt på.

Jeg trenger all den hjelp jeg kan få, helst med en gang.

I dag har jeg for øvrig spist 1 knekkebrød (5g karbo) med ost og skinke, en brokkolibunt og litt spekeskinke, samt en stor salat med salat, tomat litt pinnekjerner, ost, skinke, agurk, tomat og hvitløksdressing.

Kan også nevne at de siste 4 kg som har kommet av har gått TREGT.

som sagt, jeg trenger hjelp

Hei!
Du sier du trenger hjelp. Hjelp til hva? Til å fortsette til tross for at du er lei? Til tross for at du vet det fungerer? Hjelp til å akseptere en planlagt pause (som er mye bedre enn en impulsiv sprekk)? Jeg prøver ikke å være kjip eller negativ, men oppfordre deg til å kjenne skikkelig godt etter hva DU VIL. For det er det du har størst sannsynlighet for å lykkes med. Var det ikke et klokt hode som en gang sa: Uansett om du tror du lykkes eller mislykkes, det vil gå som du tror" Mye sitter i hodet

Når du skriver: "Sitter nå og vurderer om jeg skal kjøpe meg en diger pose smågodt, bare på pur faen, selv om jeg egentlig ikke har lyst på noe søtt. "blir jeg litt lei meg Tenker at det virker som du straffer deg selv, det er det i alle fall lite hjelp i, etter min erfaring. Og om vi skal straffe oss selv, bør det etter mitt skjønn heller være på andre måter (sunne ting som er ulystbetont og ikke skader meg eller andre).

Så, min "hjelp" blir noen spørsmål: Hva vil du mest? Hva trenger du for å klare det? Hvor kan du få den hjelpen? Hvor mye vil du det? (hva er du villig til å forsake for å lykkes?)For hvor lang tid er du villig til å stå i dette?

LYKKE TIL!!! Varm hilsen

BiB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat