|
Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye
Opprinnelig lagt inn av BiB, her.
Støtter den!! Har ikke gått ned mer enn ca 1 kg de siste 4 ukene, men 10 cm over "nedre del av magen" (den som henger ned foran og dekker de edlere deler), og det samme over hoftene (når jeg løfter opp hengemagen og måler). Det vil si ca 2 klesstørrelser Så ikke gi opp, dere som står og stamper. Spiser vi rett for vår kropp (individuelle løsninger basert på lavkarboprinsippene for de fleste av oss, vil jeg tro?), vil det før eller senere vises, også på vekta. 
Knallbra sagt, støtter den jeg også ja!
Har spist lavkarbo/ketolyse i tre måneder nå, har gått ned "bare" 10 kilo, men en hel drøss med centimeter både her og der. Har tenkt meg ned omtrent 20 kilo til før jeg gir meg. Håper kroppen er enig med meg.
Så sant, så sant det du sier om individuelle løsninger for alle! Vi er jo alle så forskjellige. Jeg sto bom fast på vekta i fem uker helt i starten av kuren, og var dødsfrustrert pga dette. "Alle andre" gikk jo ned så mye og så fort, liksom... Måtte bare innse at min egen kropp er den som må bestemme farten, så lenge JEG holder meg strengt til kuren/kostholdets overordnede prinsipper.