Opprinnelig lagt inn av Ulex
Nå er det vel mange oppfatninger om hva som er "rett", da. Jeg trener før jobb, så for meg passer det godt å følge anbefalingen i kostholdsopplegget mitt og trene på tom mage. Treningen tar ca 45 min + 10 minutter tøying, deretter en kjapp dusj og tre etasjer opp til frokost på kontoret. Dvs. det går vanligvis maks en halvtime før jeg spiser.
Denne måten å trene på er for meg en del av livsstilen med ProteinPower, og jeg trives med det. Jeg vil være sterk og frisk, og det er de sekundære effektene av veksthormon jeg er ute etter, ikke digre muskler. Ingen bananer til meg, takk! 
Ulex
Du har helt rett i at det er enormt mange oppfatninger om hva som er "rett", men siden jeg også i perioder har trent med hovedfokus på å få økte nivåer av veksthormon for fettforbrenning+++, så prøvde jeg å gi deg et råd som etter min mening vil gi deg enda bedre utbytte av treningen, uten at det vil gå utover veksthormonene( shake før og etter trening). det med bananene var bare en forklaring på hvorfor noen spiser det etter trening, ikke et råd til deg . Kjenner ikke spesielt til proteinpower, men jeg syns det er litt merkelig at en diett med det navnet ikke anbefaler protein før og etter trening.
Det er jo på disse tidspunktene vi har mest bruk for protein.
Er forøvrig imponert over treningen din og kunnskapen.