Vis enkelt innlegg
Gammel 27-05-07, 00:36   #61
BiB
Seniormedlem

BiB sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 59
BiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastisk

Sv: Har du Bmi på ca 40 ?

Klart du kan ta med mat!! Jeg sier jeg er blitt hyperallergisk i voksen alder om det er folk jeg ikke kjenner, men sier det som det er til kjente. Det har gått greit siden jeg fant på allergien. Jeg reiser mye i jobben, og det var ikke lett til å begynne med da jeg ringte hoteller etc for å få middag som passa. "Diett eller allergi?", spurte de. Så lenge jeg var ærlig, fikk jeg ikke anna mat (og det var sukker i marinader, gjærede produkter over en lav sko-noe jeg ikke bør ha, mini-porsjoner med kjøtt/fisk etc). Så nå sier jeg at jeg er allergisk mot så mye at det er enklere å si hva jeg kan spise: kjøtt og fisk uten krydder, men gi meg salt og pepper på bordet og inntil 3 dl blandet salat med raps- eller olivenolje på." Så sier jeg videre: "Og siden det er så lite tilbehør må dere øke mengden kjøtt eller fisk noe i fohold til standardprosjon for at jeg skal bli tilstrekkelig mett" Dette sagt med et smil har ført til en ny verden på jobbreiser og i selskaper

BiB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat