Vis enkelt innlegg
Gammel 27-05-07, 00:03   #59
BiB
Seniormedlem

BiB sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 59
BiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastisk

Sv: Har du Bmi på ca 40 ?

Opprinnelig lagt inn av kokkeline, her.

Hei igjen ,,,,,Lenge siden noen har vært her inne, går det bra med dere? Jeg har exprementert litt med vaffel , ziggy lapper , Heista gele m maaassse krem( 17. mai ) og det har straffet seg . Det er helt tydelig for å gå ned i vekt kan jeg ikke spise noe av dette , må holde meg til det jeg vet jeg tåler dvs. mest lignende extrem sss. gikk opp flere kilo som nå er nede igjen pluss 1 kg til idag , så da er jeg over 10 kg ned og BMI `n på 38 ,4 tror jeg hurra hurra. Men nå gjenstår hele juni med selskaper hver helg , begynner m bryllup neste helg så går det i ett hele mnd. Men det er bare å holde ut så godt mann kan , skal til Kreta i august skulle gjerne ha gått ned noe mere til da....... Hvordann går det m dere andre her inne ????? klem meg

Hei, jeg har vel ikke vært på denne tråden før, men har vel BMI på ca 42. Kjenner meg utrolig godt igjen i det du sier om konsekvensene av å gå bare litt utenom det man vet funker. Siden sist i april har jeg beveget meg i +/- 0,5-1 kg, men i sum nådd minus 25 kg på drøye 6 mnd, noe jeg er fornøyd med. Men var SÅ lei av ikke å spise brød at jeg dristet meg til 25g aav Lindbergs solsikkebrød, og la dte inn i karberegnestykket. Men, det likte ikke kroppen min

Når det gjelder fest/selskap fungerer det bra for meg å spise meg god og mett på mat jeg kan spise FØR jeg drar, og ha med både mat og "søtt til kaffen" eks Akins-bar el noe fra Cavalier. Jeg avtaler alltid med vertskapet først, men det er så mye lettere å ha med og være sikker, enn å ikke ha med og så viser det seg at det "rene kjøttet" er marinert eller glasert etc. Lykke til, du også!

BiB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat