Vis enkelt innlegg
Gammel 26-05-07, 22:11   #12
Gamla
Potius sero, quam numquam

Gamla sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Gamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressurs

Sv: Noen med isjaslignende smerter? Trenger litt input..

Opprinnelig lagt inn av Dolphin, her.

eller du kan bruke varmepakning - varmer opp musklene og musklene slapper bedre av. Har du ofte vondt i ryggen kan det hjelpe som " gamla" sier å ligge med bena høyt, men ligg da helst på hardt underlag. Å sitte lenge med dårlig rygg er iaf ikke å anbefale - heller gå eller ligg som sagt med beina høyt og på hardt underlag.

God bedring!

Ja, varme pakninger er veldig bra om en har muskelsmerter, men det kan gjøre det verre ved nervesmerter (det er min erfaring) slik Mofe beskriver. Det er alltid lov å prøve seg litt frem.
Mener også at det å ligge på helt hardt underlag ikke er bra for ryggen, men jeg vet jo at mange har lagt seg på golvet når ryggen er vond. Det ville jeg aldri ha klart! Underlaget skal være fast, men gi litt etter slik at det gir støtte for hele ryggen og muskelene får anledning til å slappe av.

Medlem av Ren mat-klubben
Gamla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo vedlikehold Svar med sitat