Vis enkelt innlegg
Gammel 26-05-07, 08:02   #9
gilbertine
Medlem

gilbertine sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Oslo
Alder: 57
gilbertine er på en erverdig vei

Sv: Gilbertines dagbok

Ja, nå har jeg nok en gang kuttet i PepsiMax forbruket mitt; 0,5 dl. Glasset om morgenen er nå på 1,5 dl i stedet for 2 dl. Og så drikker jeg altså 2 glass (=4 dl) om kvelden, og er nede i 5,5 dl pr dag. Ikke verst

Huden min er fremdeles bra. Jeg fatter det ikke! Nå får jeg mensen i løpet av de neste dagene og alt... Og det er vår og sol... Jeg bruker jo solkrem osv. med det har jeg jo alltid gjort før også... Trener kun 30 min. sykkel i uka da. Jeg ble jo mye værre da jeg prøvde å trene mer en periode, sikkert noe med økt testotreon: har lest at det var vanlig å bli værre når man trener mye, i hvert fall i muskeloppbygginsfaser. Jaja.

Kan det være at jeg har fått kviser av all PepsiMaxen, da? Jeg har jo aldri hørt noe om det da men... Men jeg føler meg jo generelt mindre stressa nå også, vt ikke hvorfor. Jeg har jo øvd meg på det litt, endre innstilling liksom. Men kanskje ble jeg faktisk mer stressa av all brusen. Jeg var jo hele tiden tørst, eller måtte tisse. Kjente lysten hele tiden, fikk aldri ro. Det blir man jo på en måte litt stressa av...

Ja, tiden vil vise! Inntil videre fortsetter jeg å fokusere på vanndrikking og redusert brusinntak! Dessuten må jeg skjrpe meg med eksamenslesningen.

(Min hustru har foresten greid å kutte mye av den sukkerholdige helgegodisen, og føler seg faktisk endel bedre. Det går jo litt opp og ned selvsagt. Hun er mye flinkere enn meg med det sukkeret. Men jeg har mer enn nok med å kutte brusen nå. Prøver jo å ikke spise snop da... i hvert fall ikke når hun ser det...)

gilbertine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: mye fisk og skalldyr, ellers mat fra planteriket Svar med sitat