Vis enkelt innlegg
Gammel 26-05-07, 02:17   #70
Dolphin
Seniormedlem

Dolphin sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: Bergen
Alder: 46
Dolphin begynner å bli godt kjentDolphin begynner å bli godt kjentDolphin begynner å bli godt kjentDolphin begynner å bli godt kjentDolphin begynner å bli godt kjentDolphin begynner å bli godt kjent

Sv: Kan man komme i ketose med BMI på 20?

hmm - frøy du må preisisere hva du legger i å bortforklare ting

Ellers glemte jeg visst tidligere å nevne for deg at jeg IKKE mener at staten kommer med særlig imponerende kostholdsråd - ta f.eks. rådene deres ang. egg eller alle restriksjoner ifht. kosttilskudd og matvarer som en del ed - produkter. Er ikke mye å skryte hurra for. Heller ikke det ønonomiske apsektet av ernæringspolitikken deres. Men en ting skal de ha - de har faktisk mast mye om at folk må ete mindre sukker - bare det at de gjør så H***** lite for å få folk til å gjøre det. De sier noe men den økonomiske politikken deres signaliserer noe helt annet. Så hvis jeg har gitt inntrykk av at jeg er stolt av eller heier frem den norske stats ernæringspolitikk så er altså dette feil....
Men at de har sagt at folk bør være mer i aktivitet og kutte cola og snop - det skal de ha....