|
Sv: Kan man komme i ketose med BMI på 20?
Ho-ho! Her var det hett!
Blander meg inn jeg og...
Jeg har vært på ketolyse i en snau måned nå, og har ingen utdanning/kunnskap før jeg leste boka til Torkild, og kasta meg inn i forumet!
Jeg tror (i fare for å hisse på meg reaksjoner) at det er greit å gå inn i noe med blanke ark, og ikke blande inn ting man har lært her og der.
Jeg har skaffet meg den infoen jeg syns jeg trenger for å gå ned i vekt, og lærer noe nytt hver dag. Og det funker for meg!
Man kan faktisk av og til sitte inne med for mye info, og dermed blande kortene. Misforstå meg rett, men noen angriper Skaldemann fordi han ikke har kunnskap/utdannelse innen kosthold! Kanskje nettopp derfor han lyktes, fordi han vet akkurat passe mye, ikke for lite, ikke for mye! Og han lever da absolutt i beste velgående!
Som Torkild sier; "enten er man på kur, eller så er man det ikke!" (vet at ikke alle er på ketolyse, bare et eksempel)
Og det man trenger å vite, står i boka, han har ikke utelatt noe som er svært relevant liksom, sånn at vi som prøver kuren blir syke. (med unntak av noen som er syke fra før...)
Og da holder det å følge boka, og spørre i forumet hvis man lurer på noe.
Noen vil sikkert nå si at jeg er helt på jordet, men NEI, i mine øyne er jeg ikke det! Jeg syns bare at "Det enkle er ofte det beste"
|