Vis enkelt innlegg
Gammel 25-05-07, 23:27   #68
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 49
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Kan man komme i ketose med BMI på 20?

Opprinnelig lagt inn av themonk, her.

Samtidig skjønner jeg også at det er vanskelig å forstå effektene av å gå over til lavkarbo, for en som ikke har lest så mye om det.

Og bare gått på det noen uker.
Jeg brukte som tidligere nevnt to år på det. Og jeg tror ikke jeg hadde klart å forstå nok av grunnprinsippene hvis jeg ikke hadde gått på kurs på lindberg-klinikken. Og uten å ha fortstått prinsippene vill jeg ikke fortsatt. Men nå når jeg merker alt det positive det gjør for kroppen min, og ikke minst psyken min, er det abolutt ingen vei tilbake for min del.

Dolphin: Kan forøvrig nevne at Torkil, som har skrevet Ketolysekur-boka som endel av oss her inne følger er fast innventar på forumet her og hjelper og bidrar. Og han jobber til vanlig som lege. Så jo, det overvåkes av personer som har greie på hva de driver med...