|
Sv: Kan man komme i ketose med BMI på 20?
The monk: det jeg prøver å få frem er at i denne "slankedebatten" som stadig pågår overalt er det mange aspekter som glemmes deriblant fysisk aktivitet - noe som jeg har fått endel kunnskap om gjennom nettopp studeit mitt OG egne livserfaringer.
tror forresten at du har ignorert, misforstått mange ting jeg har sagt i denne debatten.
og ja, når det gjelder fysisk aktivitet så tror jeg at jeg både gjennom utdanning og egentrening har et fortrinn ifht mange andre som ikke bedriver like høy grad av fysisk aktivitet og gjerne ikke har satt seg inn i viktigheten av den. Det er dermed ikke sagt at det nødvendigvis gjelder folk her inne. Men at endel myter lever friskt i minne blant folk generelt er jo tydelig.
har lest om kosthold, leser fedons naturlig slank nå bl.a., har erfart og erfarer betydningen av et balansert kotshold nå , har kanskje ikke lest mye om direkte lavkarbo, men det betyr ikke at jeg ikke kan tenke selv og skjønne at frarøver man kroppen en viktig byggestein over lengre tid så må det få konsekvenser på et eller annet vis.