Vis enkelt innlegg
Gammel 25-05-07, 16:12   #47
Dolphin
Seniormedlem

Dolphin sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: Bergen
Alder: 46
Dolphin begynner å bli godt kjentDolphin begynner å bli godt kjentDolphin begynner å bli godt kjentDolphin begynner å bli godt kjentDolphin begynner å bli godt kjentDolphin begynner å bli godt kjent

Sv: Kan man komme i ketose med BMI på 20?

Carisma: har alltid vært skeptisk til autoriteter uansett tar ingenting for god fisk uten videre. Liker å komme frem til hva jeg selv kan stå for.

Vil forresten understreke at jeg ikke er uenig i at man bør kutte på karbohydrater - spesielt raske karbohydrater og at folk må begynne å tenke på hva de trykker i trynet. Er en snopegris selv, men prøver stort sett å spise noenlunde sunt og spare godbitene til lørdagen ( ikke nå da nå holder jeg meg unna alt "godt" pliktoppfyllende som jeg er hehe) og syns at det er skremmende å se alt drit unge putter i seg uten å unne konsekvensene av det en tanke. Bøtter ned litervis på litervis med sukkerholdig brus, pommesfrittes, smågodt, sjokolade osv sov, og henger foran gatekjøkkenhjørnet eller spiller data. Mange tror de er sunne og friske bare fordi de passer inn i siste victoria beckham bukse, men tenker ikke over hva som vil skje med kroppen sin på sikt.

Hadde jeg visst før at det var mengden insulin i kroppen min som var skyld i at kroppen niholdt på kg rundt magen uansett hvor flink jeg har vært og hvor mye jeg har trent, så hadde jeg selvfølgelig gått mer drastisk til verks mye før.

Så ja til å gjøre sunnere mat billigere og matvarer med mye sukker og raske karbohydrater MYE dyrere, men nei til ekstremisme uansett retning