Overdriver jeg, tro?
Lurer litt på fettet jeg. Har akkurat drukket en kopp koffeinfri kaffe med 1 ss MCT, 1/2 ss cocosa, 15 ml fløte og en ts meierismør. Dette har jeg begynt å gjøre daglig.
Har som regel også en tekopp i løpet av dagen. Denne tilsetter jeg 1 ss rapsolje med sitron (Odelia), 1 ss MCT og litt cocosa, men så er det jeg begynner å lure da vet dere...
Overdriver jeg en smule, eller er det slik at man ikke kan overdrive så lenge man spiser veldig få karbohydrater? La oss si mellom 20 og 30 gram pr dag.
Bruker også MCTen i omelett sammen med olivenolje. (Steker i smør og blander inn de andre oljene) Dette spises kanskje annen hver dag.
Og om konklusjonen blir at jeg ikke overdriver; er det da noe fett jeg har glemt og gjerne kan tilsette for å optimalisere mitt fettinntak?
Ellers får jeg også en del fett gjennom maten så klart, men har begynt å begrense bruken av feks fløte i tilfelle den bremser vektnedgangen min.
Blir glad for synspunkter på dette, da jeg trives veldig godt med alt fettet, men blir litt usikker av og til.
Sist redigert av nalana : 02-07-07 kl 19:35.
Årsak: feil
|