Vis enkelt innlegg
Gammel 24-05-07, 07:09   #30
Kristian
Seniormedlem

Kristian sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: M & R
Alder: 58
Kristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt av

Sv: Kan man komme i ketose med BMI på 20?

Opprinnelig lagt inn av Lise, her.

Jeg er undervektig, og for noen år siden hadde jeg en BMI på et sted mellom 17 og 18 (orker ikke regne ut i farten, 45 kg og 169 cm). Da mannen min startet på Atkins induksjon, så spiste jeg samme kost som han omtrent, og jeg merket at jeg ble veldig mye bedre av det, men med en gang jeg begynte å komme i ketose, så ble jeg dårlig. Det var rett og slett for stressende for kroppen min.

Nå er det ikke uvanlig å være i dårlig form de første dagene på ketose. Var du i ketose lenge nok til at du kan utelukke at det ville gå over av seg selv? Egentlig er det naturlig å tro at en som har lite kroppsfett ikke vil fungere optimalt på fettforbrenning.

Kristian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins og jeg dietten Svar med sitat