Vis enkelt innlegg
Gammel 24-05-07, 01:09   #17
Vixen
Juniormedlem

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Stavanger
Alder: 51
Vixen er på en erverdig vei

Sv: Tips og råd, utenom det vanlige ...

Hei.
Jeg ble så lykkelig da jeg så du hadde startet denne tråden Lokkebiff. Hadde skumle planer selv og hadde tenkt å kalle den kjerringråd og tips.
Her er mine første bidrag;
1. Youghurt Naturell smøres i ansiktet ca. fem min. før dusj (el vask). Det er litt klissete, men youghurten som er langs kantene el på lokket er alltid litt tykkere og bedre å bruke. Dette gir en utrolig glatt og renset hud. Og det skal hjelpe mot rynker hvis det brukes regelmessig.
(Fikk tipset da jeg for mange år siden intervjuet en dame på 85 år med en helt fabelaktig hud for alderen. Hun så mye yngre ut enn sin 10 år yngre søster). Jeg synes det fungerer veldig bra selv. Det har iallefall hjulpet mot fjortiskvisene jeg har pådratt meg i voksen alder og ansiktet er glatt som ei barnerumpe. Og ikke minst; billig!!!!!!!
2. Sun Ultra mot fett! Da snakker vi oppvaskmaskinpulver. Strø litt på toppen av kjøkkenskapet (el. prob.omr) ta en fuktig klut og gni vekk lekende lett. Du tror det ikke før du prøver det.
Noen som har noen tips for sprengte blodkar, særlig i fjeset? Kan hemoroidekrem hjelpe her også?

Vixen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat