Vis enkelt innlegg
Gammel 23-05-07, 10:42   #9
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Får jeg for lite kalorier?

Fett i løpet av dagen for moi:
Steker stort sett ALT i meierismør. Spiser ikke kjøtt, egentlig, men MASSE fet fisk som laks, makrell, ørrett etc. Mye egg i f.eks omelett, eggerøre, avocado, bruker majones litt histen og pisten.
Det må sies at jeg er blitt glad i fett.
Mange som har slitt med overvekt har fått tutet ørene fulle med at man blir feit av fett, og det kan faktisk på sikt gi en mental avsmak, som man faktisk kan venne seg av med
I starten hadde jeg fettangsten frammerst i panna og med en viss kvalme, og følte meg kjempeslem som spiste feit mat, selv om jeg begynte å forstå hvor bra det er!
Når jeg så, og fortsatt ser hva bra med fett i maten gjør for min og andres velvære, vekttap og ikke minst mangel på sult, så forsvant fettangsten, og jeg er nå veldig glad i fet mat. Noe jeg i alle hemmelighet har vært lenge.

Nå sier jeg ikke at dette er sånn for deg også, men det kan alltids være en fordel å gi det litt tid! Om man ikke får det til å funke, for smaken er jo som kjent som baken og alt det der, så er tipset om Fedon ikke dumt!

Lykke til!

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat