Vis enkelt innlegg
Gammel 23-05-07, 09:11   #34
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 49
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Billig sydentur for en person i juni?

DJW: Du bør ikke vurdere Egypt for din neste ferietur hvis du ble stressa av tyrkia

Jeg har også vært i Marmaris, på studietur faktisk. Og likte det kjempegodt. Selv om vi var 22 jenter fra Norge, noe som gjorde at vi fikk i overkant mye oppmerksomhet både på salgs-fronten og på genrell cheezy-tyrker fronten (må forøvrig sies at den mest plagsomme fyren var italiener... )

Og kebab er da tyrkisk mat, hva venter man å få på tyrkisk aften? Er ikke det å skulle oppleve det autentiske?

Forøvrig, hvis man først er på ferie i et land med så mye fantastisk god mat (er regnet som et av verdens fremste gourmetland på linje med italia og frankrike) så kan man vel prøve litt annet enn biff med barnaise? Mener jeg da..

Men når det kommer til plagsomme gateselgere finner du ikke værre steder enn Karl Johan i Oslo! på 15m kan du være sikker på å bli spurt av minst 5-6 veldedige organisasjoner, et par mobiltelefonselgere, 3-4 alarm selgere og en stakkar fra aftenposten.