Vis enkelt innlegg
Gammel 23-05-07, 08:25   #14
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Null karbo + Styrketrening = Framgang?

Når man har en overvekt på plusss minus femti kilo, så tror jeg ikke det bare er å kaste seg i treningsløypa..! Seriøst!
En kanskje bedre idé (som sondre jo også er inne på) kan være å legge om rutinene, gå til butikken/jobben/besøk i stedet for å ta bil/kollektivt og sånne ting.
Det er utrolig mange beleilige anlednigner hvor man kan få rørt litt på seg. Jeg jogger ikke, jeg bedriver ikke styrketrening, men jeg går ned og kroppen er langt sterkere. Fysisk aktivitet på en gjennomsnittlig dag for meg er ti til femten minutter yoga (som ikke gir belastning om man gjør det riktig) og å gå til jobb og skole, alt fra tjue minutter til halvannen time hver dag. Jeg merker enorm forskjell! Både på kondis og bevegelighet. Og jeg betviler sterkt på at jeg noen gang kommer til å øke dette betraktelig.
Mitt tips er å føle seg fram. Men å sitte pal foran teven/pc-en er å kaste bort all den deilige energien man får på lavkarbo
Det er aldri sånn at noe som funker for en, funker for alle!

PS:Token, gratulerer med super-fremgang! Og at du deler med oss det faktum at det funker til tross for hva "alle andre" sier!!

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat