|
Sv: Hvor mye trener dere?
Opprinnelig lagt inn av boble, her.
Jeg har vært treningssenter-slave de siste 2 åra,og trent en 2-3 ganger i uka. Men nå har jeg gått så lei,at tanken på step og spinning og alt det der byr meg i mot,og jeg har tatt en pause.
Så jeg begynte med pilates hjemme,takket være inspirasjon herifra,og det er supert. Merker stor forskjell. prøver å gjore dette en time annenhver dag,og så sykler jeg til og fra jobb,3 km hver vei.
Vurdert å gjøre litt mer styrketrening? Det gir nye utfordringer og nye muligheter. Man kan trene de samme muskelene på utrolig mange forskjellige måter. Jeg blir fort lei av å springe, sykle eller ro for mye. Føler det fort blir bortkastet tid, prøver å få nok aktivitet ellers slik at hjertet og lungene er i god form.
Ellers for å svare på tråden så trener jeg 3-4 ganger i uken selv, har nå trent i 2,5 år og ingen av buksene mine passer meg lengre. De henger ganske slapt ned på lårene og alle kan dras rett ned hvis jeg ikke bruker belte. Prøver å unngå å bruke belte da jeg merker dette irriterer magen og kroppen min i løpet av en dag. Har heldigvis fått kjøpt noen nye bukser nå.
Trene mest styrke og føler meg begrenset av kosttilskuddet som er tilgjengelig i Norge. Flytter snart til Oslo og håper det er bedre tilbud tilgjengelig rett over grensen i Sverige. Har man først begynt å bygge muskler, så stopper det ikke av seg selv...
|