Tråd: Helt ny
Vis enkelt innlegg
Gammel 22-05-07, 23:42   #2
Borealis
Seniormedlem

Borealis sin avatar

Medlem siden: May 2006
Alder: 56
Borealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt likt

Sv: Helt ny

Opprinnelig lagt inn av Knut, her.

Hei, jeg er helt ny her på siden. Jeg skal ned hvertfall 30 kilo. Er det noen her som kan gi meg noen tips i forhold til hva jeg kan spise?

Jeg tenker ikke så mye på opskrifter, men heller råvarene. Som singel går det med og lage mat gjerne på 15 min. 15 min. er det pizzaen trenger

Har lest litt her på forumet og har kjøpt boken til Skaldeman, men jeg sovner når jeg leser bøker. Så jeg håper noen kan hjelpe meg med og ramse opp noe mat som er kjapt og holde seg til, gjerne mengde mat også hvis det har noe betydning. Har tenkt og prøve lavkarbo en månede først for og se hvordan jeg reagerer på det. Alle råd og tips taes imot med stor takk.

PS!
Jeg er en person som ikke trenger den helt store variasjonen i matveiene. Kan gjerne spise det samme nesten hele tiden.

Hilsen (snart slankere) knut

Første og største anbefaling er; LES BOKA!
Er nok det enkleste og sikreste!

Borealis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Karbohydratredusert & styrketrening Svar med sitat