Vis enkelt innlegg
Gammel 22-05-07, 11:16   #1
nalana
Seniormedlem

nalana sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Arendal
nalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt av

Er dere på Facebook?

Har nettopp registrert meg der inne fordi jeg ble nysgjerrig av alle skriveriene som har vært. Finner desverre få gamle kjente der inne selv, men det kan nok ha med alder å gjøre. Dette fenomenet er kanskje mer populært blandt de yngre.
Hva jeg vil med dette, jo jeg vil gjerne at i hvert fall dere som jeg kjenner litt registrerer dere og gir meg et lite pip slik at jeg kan få litt lengre venneliste.
(Har jo vært i kontakt med noen av dere på mail, og da er vi jo ikke anonyme for hverandre lenger)

Ellers, så må dere bare diskutere fritt dere som er registrert der inne

Når jeg når mitt mål, så er det ikke noe mirakel, men oppnådd med målrettet spising og mosjon. Altså min egen fortjeneste
nalana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ca Optimal ernæring. 36 - 72 karber om dagen. Svar med sitat