Vis enkelt innlegg
Gammel 21-05-07, 10:43   #38
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 49
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Les i Hjemmet: Mor og datter går ned 55 kg

Opprinnelig lagt inn av Torkil, her.

Ehh. er det noen som har lest artikkelen og har kommentarer. Selv synes jeg den var knallgod. Poengene kom godt frem, noe som ikke altid er tilfellet.
Vennlig Hilsen
Torkil

Syns du det? Jeg ble skikkelig skuffet! Det eneste de klarte å få fram om kostholdet var jo "spise egg og bacon nesten hver dag"... Og så blar man videre i dette slankeheftet som artikkelen er i, i håp om at det kanskje står litt mer om kosten, oppskriftstips osv... Og finner: Suppekuren! "Denne kuren brukes av flere sykehus".... Og på siste siden har de laget en liten oppsummering av hvordan gå ned i vekt, hvor et av de første tipsene er: "Spis et karbohydrat-snack en halvtime før hvert måltid så senker du sultfølelsen og såiser mindre". Hallo liksom, hva slags tips er det da?!?
Nei, det var veldig synd at Hjemmet satte dette inn i dette heftet, for det så veldig useriøst ut, og var utrolig, utrolig slett arbeid både på research siden og den generelle layout siden!