Vis enkelt innlegg
Gammel 20-05-07, 18:20   #7
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 69
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Hvorfor bruker jeg så lang tid på å komme i ketose

Opprinnelig lagt inn av Mentos, her.

MEn på andre viser det samme dagen de spiser ketosisk mat igjen..

urettferdig

noen andre ja. Ikke alle ! Vet ikke helt hva du mener med ketosisk mat (første gangen jeg har hørt utrykket). Men om du mener lavkarbo mat så er det ikke riktig at "det på andre viser samme dag". Det er bemerkelsverdig mange som har samme erfaring som deg. Og det er som sagt veldig mange som aldri har utslag på stix selv om de er i ketose. Ikke la denne stixen styre livet deres da. Den viser bare hva som skjer i urinen - ikke hva som skjer i kroppen !

Vet du at du spiser riktig er det det sanmme om stixen viser utslag eller ikke. Det er ikke fargen på stixen som avgjør om du tar av eller ikke
!