Tråd: De andre
Vis enkelt innlegg
Gammel 20-05-07, 11:39   #17
Eilan
Seniormedlem

Eilan sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Eilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt av

Sv: De andre

Opprinnelig lagt inn av Lise, her.

Det har med comfort å gjøre også. Du er den typen menneske, og deg putter jeg i den båsen. Da vet jeg hvor jeg har deg og kan slappe av. Men hey! Du kan ikek bevege deg ut av den båsen, jeg liker deg jo der. Nå må du ikke forandre deg for mye da. Det holder vel nå ikke sant?

Ja veldig bra sagt. Tror det er en dobbel melding, det ene er "men du trenger ikke forandre deg for at jeg/vi/verden skal like deg, vi er glad i deg som du er", og det andre er meldingen ovenfor.

Noen ganger har jeg hatt bruk for den meldingen, for jeg har gått meg vill i mine 10 kg og ikke sett noe annet. Da er det bra med tilbakemelding på at for de rundt meg har det virkelig ingenting å si. Men for noen er jeg nok "den runde venninna", ja. Og de stritter voldsomt imot forandring. Rare greier.

Ta det som et kompliment om du kan Sprudle, tror det er en slags misforstått aksepterklæring de prøver på. Og om du ikke kan, bare glem det.