Tråd: De andre
Vis enkelt innlegg
Gammel 18-05-07, 17:15   #7
Kristian
Seniormedlem

Kristian sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: M & R
Alder: 58
Kristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt av

Sv: De andre

Opprinnelig lagt inn av Sprudle, her.

Jeg må bare sjekke om det er flere som har opplevd å få negative tilbakemeldinger på vektnedgangen sin? Jeg er superfornøyd med mitt nye liv som består av lidenskaplig infojakt på alt lavkarbo, en langt bedre hverdag både fysisk og psykisk, og ikke minst en jevn vektnedgang. Jeg skjønte tidlig at det finnes folk som overhodet ikke er interessert i min geniale oppdagelse, og de har jeg da også latt være i fred (LES: Ikke preket om lavkarbo'ns velsignelser). Jeg opplever likevel venner som ikke kommenterer på vektnedgangen enda de vet hva jeg driver med, eller som rett og slett sier "nå må du ikke gå ned noe mer da, da er du jo ikke deg lenger". Hva slags idioti er det? Jeg er da ikke mine kg? Får samme tilbakemeldinger fra ei på jobb som mener at jeg jo "skal være litt gossin" (går ut i fra det betyr småfeit eller noe). Jeg vil ha en sterk, muskuløs kropp som kanskje gjør meg mer firkanta enn rund, men det er da fortsatt MEG der inne!

Tror nok at en endrer litt på personligheten når en går ned mye i vekt. En blir jo mer selvsikker da vet du . Men når de sier slikt så viser det at de likte deg også da du var rundere.

Kristian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins og jeg dietten Svar med sitat