Tråd: Festdrikke?
Vis enkelt innlegg
Gammel 18-05-07, 15:02   #34
sma
Seniormedlem

sma sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Sverige
Alder: 47
sma er en juvelsma er en juvelsma er en juvel

Sv: Festdrikke?

Opprinnelig lagt inn av Begod, her.

Er det noen som har smakt rusbrusen vikingfjord? Jeg la bare merke til at det stod lavkarbo på etiketten på tuten.

Lavkarbo fra Vikingfjord er helt nytt anno mai 2007. Dette er det jeg har kommet over:

I 2007 lanserer Arcus verdens første sukkerfrie rusbrus, Vikingfjord Icebreaker LAVKARBO – med kun 26 kcal pr 100 ml.

I disse dager lanseres Vikingfjord Icebreaker lavkarbo fra Arcus. Det er den første flaskedrikken i verden helt uten sukker. Den har bare 26 kalorier per 100 ml, og det er mindre enn både øl og brus. – Så langt vi har klart å kartlegge har ingen av de store leverandørene i verden noe tilsvarende produkt, sier produktsjef Christina Pedersen i Arcus til Packnews. - Det er designbyrået Permafrost som har stått for utforming og design.

- Med det enorme fokuset som er på helse og sunnhet for tiden, tror vi at markedet nå er overmodent for Vikingfjord Icebreaker LAVKARBO sukkerfri flaskedrink, sier Pedersen.

Vikingfjord Icebreaker LAVKARBO er i salg til Horeca og i de fleste store dagligvarekjedene i Norge fra 2. mai.

http://www.packnews.no/xp/pub/venstr.../225281?tips=1

sma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: GBP-operert 08.02.2011 Svar med sitat