Vis enkelt innlegg
Gammel 16-05-07, 18:56   #4
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Panikkangst

Har også vært plaget med panikkangst. Første gangen jeg opplevde det var under en flyreise, har alltid vært glad i å reise med fly Men plutselig, mens jeg satt der, sa det bare PANG i kroppen på meg. Jeg fikk akutt pustevansker og bare ventet på disse oksygenmaskene skulle dette i hodet på meg. Ingen masker kom, og de andre pustet slik de alltid har gjort, DA kjente jeg redselen kom, med full styrke

I to tre år etter denne hendelsen fikk jeg anfall hver gang jeg fikk dott i ørene. Fææælt, måtte kutte ut bassenget, driver jo på med dykking så det var trasig..... Fikk angst når jeg skulle kjøre gjennom tunneller, tom når jeg kjørte over bakketopper kom angsten

Etter å leve på en temmelig slitsom måte i bortimot to år fant jeg ut at nok var nok. Jeg tok fanden ved horna og klarte å overvinne alt!! Nå flyr jeg igjen og koser meg igjen i flyet, og dykkinga går som en lek, tunneller likeså.

Har tro at man må være steil og sta og tålmodig så klarer vi det meste

Grattis til deg Lokkebiff som har kommet det vekk fra det!!!!!

Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat