Vis enkelt innlegg
Gammel 16-05-07, 18:07   #5
BiB
Seniormedlem

BiB sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 59
BiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastisk
Thumbs up

Sv: Sukk, hva gjør jeg nå!

Hei, ikke mist motet!

Rådene om alternativ er allerede gitt (Lindberg), det samme om å fortsette men bestrebe variasjon. Kjenn etter hva du vil mest og hvordan du tror du vil lykkes best: Anna kost eller mer variasjon. Tilgi deg selv for sprekken, om du har skyldfølelse, og la dagen i dag/morgen være en fortsettelse av det utrolig flotte du har fått til!!

Jeg har vært gjennom den samme frustrasjonen i forhold til å bli matlei. Jeg har sagt til meg selv at jeg var ikke all verdens på variasjon før heller, jeg har bare byttet noen varer ut med andre ting, men har i den forstand et like stort repertoar å spille på som før. Oppskriftene her er fine å ty til.

Hilsen meg som i dag bikka minus 25 kg på 27 uker (med innlagt hvileskjær på 4 uker)

BiB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat