Vis enkelt innlegg
Gammel 16-05-07, 13:10   #2
Lemen
Seniormedlem

Lemen sin avatar

Medlem siden: May 2006
Alder: 45
Lemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastisk

Sv: Ketolyse i eksamensperioden

Etter min mening så kan en godt begynne med ketolyse før en skal ha eksamen, gjorde det selv i høst. (med det resultatet at jeg brukte mer tid på å nilese her inne på forumet i stedet for til eksamen ) Vil også nevne at ketolyse er anbefalt for de som skal ned mer enn 10 kg.

Og kutte poteter, pasta, ris og sukker er en god start på lavkarbo, men det lønner seg ofte å holde seg til en filosofi. (som Ketolyse, Atkins Fedon ol). Fordi om du skulle stå stille, så er det lettere å gi råd, og du har mer klare linjer på hva du kan/ ikke kan spise.

Ellers så må det vel være bra og gå på lavkarbo i eksamenstida, da man stabiliserer blodsukkeret med en sånn kost, og da kan unngå de svingningene blodsukkeret kan ha på høykarbo.

Lemen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat