|
Panikkangst & tankefelt-terapi
PANIKKANGST...
En forferdelig lidelse, det kan jeg skrive under på...
Jeg var plaget i mange år av panikkangst, og vivalen var min gode venn...
I begynnelsen var det "enkle" ting som økonomien som utløste anfall. Etterhvert ballet det på seg, og jeg fikk anfall for det minste og det meste... Jeg hadde angst for angsten, og hadde jeg glemt vivalen hjemme, ja da var DET nok til at jeg satt å hyperventilerte og trodde jeg skulle dø...
I dagens samfunn med alle krav som stilles, alt det matrielle, alle bekymringer, dårlige samvittigheter, alt en skal og må gjøre, er det mange som utvikler div. lidelser. Bl.a panikkangst.
Det er mange som lider av panikkangst. Mange flere enn du tror og kan tenke deg. Kanskje lider du selv av det, men du tør ikke å innrømme det, altså erkjenne det? For mange er det tabu og kunne si at "jeg lider av panikkangst"... Men vit at du er ikke alene, og det er ingen skam, og det beste av alt: DET FINNES HJELP!!!! :
TANKEFELTSTERAPI!!!
Flott ord hva? Og enda flottere: Det hjelper!!!
Jeg fikk i presang 10 behandlinger tankefeltsterapi. Jeg hadde dårlig tro på dette, men tenkte jeg skulle prøve (jeg hadde allerede prøvd nermest alt, så litt prøving til kunne vel ikke skade) Og det angrer jeg IKKE på!!!
Det er nå 3 år siden jeg hadde min runde med denne terapien, og det er like lenge siden jeg hadde et angstanfall *bank i bordet* Og det fra å ha hatt anfall daglig den siste tiden...
Dette var dagens anbefaling fra det høye nord, håper det kan hjelpe noen!!
|