Vis enkelt innlegg
Gammel 15-05-07, 21:15   #37
Lemen
Seniormedlem

Lemen sin avatar

Medlem siden: May 2006
Alder: 45
Lemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastisk

Sv: Stakkars Salma Hayek

Opprinnelig lagt inn av donjuanwannabe, her.

"..ser ut som en ekte amerikaner" (om Selma H). Det er så dumt!

Nok en dum overfladisk tabloid artikkel. Jeg blir så lei av artikler av typen: "se hun har rynker", "la på seg", "alderen tynger", "kjøpte fly", "bygger palass", "tjente det og det", "fiffen på premiere" ... er såå lei. Drømmen min er å starte en avis med bare ordentlige nyheter uten kjendismas, og pengemas. Hadde vært noe det. (kanskje uten politikk også, er jo bare mas og kjefting der i gården "jeg har rett". "nei du tar feil, jeg har rett", "du sa det for 2 år siden" "nei det gjorde jeg ikke det så"). VG og Dagbladet er jo som seoghør å regne også. Og tv2 er jo rene seoghør-kanalen. Og side2 er vel en tv2-side og? Og se på nettsiden seher.no. Makan....

Er så enig med deg i alt dette!

Supert at dere som sendte mail til journalisten fikk henne til å endre på artikkelen, selv om den fortsatt er teit.

Lemen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat