Tråd: Suksessterte
Vis enkelt innlegg
Gammel 15-05-07, 17:57   #27
Sivensvans
Seniormedlem

Sivensvans sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Sivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastisk

Sv: Suksessterte

ja, ja - hva skal jeg si....? Jeg fikk ikke piska eggehviten stiv engang!! OG - det har jeg klart med glans før - så, hva skjedde, tro? Putta tilmed litt salt oppi etterhvert - for det har jeg hørt at skal få fortgang på stivinga.

Mandel-bunnen stekte jeg i min nye silikonform - men, jeg tok den antakeligvis ut litt for tidlig - for 1/3 satt fast i bunnen...den var fremdeles varm/lunken - så, det er nok grunnen...eller? Noen som er flinke til å bake kake som kan svare en stakkars nybegynner?

Men, kremen tror jeg at jeg fikk til noenlunde, den smaker godt - så når bunnen var noenlunde kald helte jeg det over - med mandelflak og det hele...så får vi nå se...det er vel ikke utseendet som teller, er det vel, hihihi!

Dette var okke som en prøve - for, jeg har nemlig tenkt å ta med meg en slik kake til noen jeg og sønnen min er invitert til på middag 17. mai - så, jeg har en sjans til i morgen.....så digg det hadde vært om noen kom med noen gode råd til en håpløs en...

Gi meg alle mulig MAT-retter - og, jeg kan fikse det, men kaker altså...

Sivensvans er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Berit Nordstrand Svar med sitat