Vis enkelt innlegg
Gammel 19-11-04, 13:41   #15
Begod
Seniormedlem

Begod sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Nordland
Alder: 57
Begod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastisk

Tja, vet så lite om G.R, men generelt sett så er noen godt tilpasset et kosthold med mye karbo og vil ikke ha noen spesiel nytte av å følge en lavkarbo diett. ( forutsetter at disse får i seg den fett og proteinmengden vi må ha).

Mens andre er ømtåelig for karbo og vil aldri kunne gå ned i vekt uten å følge et lavkarbo kosthold.

Dette er for meg et ubestridelig faktum, selv om jeg ikke har sett noen forskning som bekrefter dette.

Hvis Norum og kompani hadde vært villig til å innse dette så kunne vi kommet noen vei i Ernæringsdebatten.

Å krangle om hva som er best er idiotisk, man må finne ut selv hva som passer best på en personlig.