Vis enkelt innlegg
Gammel 19-11-04, 13:26   #31
ryli
Danseløve

ryli sin avatar

Medlem siden: Aug 2004
Alder: 48
ryli er bare helt fantastiskryli er bare helt fantastiskryli er bare helt fantastiskryli er bare helt fantastiskryli er bare helt fantastiskryli er bare helt fantastiskryli er bare helt fantastiskryli er bare helt fantastiskryli er bare helt fantastiskryli er bare helt fantastiskryli er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av MHM

Det var da enda bra at det var kassalappen du ikke skjønte. Trodde du bare kjøpte noe som det stod hai på, uten å vite hva det var...

Må jo krydre hverdagen litt med å kjøpe noe nytt og ukjent også vel? Det stod bacon på pakka, men chark på kassalappen. Er det rart jeg ble litt forvirret. Svenska är inte alltid så lett att forstå!

Men det må da være billigere å kjøpe en halv gris i Norge enn å kjøpe pakninger i Sverige? (just asking, don't kill me...)

Men da trenger jeg hjelp til parteringen. Og jeg har ennå ikke opplevd at du har troppet opp på døra mi med slakterkniv i hånda. Hvor mange kyllingfileter får man fra en halv gris, da?

Er ikke så ofte i Sverige, men det er moromt å handle der. Bra utvalg, og litt nye, spennende saker. Kjøpte i sommer syrnet melk med blåbærsmak søtet med fruktose (bilde av LilleMy fra Mumidalen utenpå). Den var veldig god.

Er det lov å ha med egg inn i Norge da Ryli? Tro'kke det...

Det er ikke lov å ha med mer enn 10kg kjøtt, det er heller ikke lovlig å kjøpe stereoanlegg og videokamera uten å fortolle det tror jeg, og det er ikke lov å kjøpe tobakk og alkohol uten å ha vært ute av landet i 24 timer. Men jeg er så tøff og barsk og kul at det bryr jeg meg ingenting om.

Opprinnelig lagt inn av aveline

Sitter med arsenalet med kosttilskudd foran meg, som jeg har handlet i "bole-butikk" på Svinesund.

Hvor er dette hen, da. Vet den gamle tobakkslåven var bolebutikk nr.1, men den er vel lagt ned?

Opprinnelig lagt inn av Fedonisten

Hvorfor ble ikke jeg invitert med på handletur da? .

Fordi du satt i kantina og skravlet sånn med MHM, så jeg kom ikke til orde så jeg fikk spurt, vel.

Ryli

ryli er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Varierende... Svar med sitat