Vis enkelt innlegg
Gammel 19-11-04, 13:16   #30
guro
Sterk og fri!

guro sin avatar

Medlem siden: Mar 2004
Alder: 60
guro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av MHM

Men det må da være billigere å kjøpe en halv gris i Norge enn å kjøpe pakninger i Sverige? (just asking, don't kill me...)

Når man får den til smugler-pris så. Men det er ikke ofte, skulle vist bli i år også men. Når man bare spiser filetten og kotelettene - da blir det litt dyrt med halve grisen, tenk på all den feite, ekle medisteren da ..

Men skulle gjerne hatt tilgang på tilsvarende til alt det deilige øko-kjøttet du har ..... Lurer altid litt på hva det egentlig er jeg kjøper når jeg handler i Sverige. Tørr ikke handle der når det er som mest etterspørsel, da sender de vell all søpla mot grensen ...