Vis enkelt innlegg
Gammel 15-05-07, 01:34   #40
donjuanwannabe
Jeg lever som en løve

donjuanwannabe sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Trøndelag
donjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressurs

Sv: Bistand til en Nutrilett'er

Du må innse at du må kutte ut denne posematen en gang for alle. Prøv å velg deg en kostfilosofi og gjør overgangen så lett som mulig. Kanskje 2 måltider med pulver først og etter noen dager kun 1 måltid med pulver og resten av dagen med din nye kostfilosofi. Gjerne spis masse grønnsaker til disse pulvermåltidene eller kanskje 1 egg eller 2 evt. påleggspølse, ost e.l.

Til slutt så spiser du bare ordenlig mat som kroppen din har best av og glemmer hele pulvergreia for evig og alltid. Pulvermat er virkelig ødeleggende for din dyrebare kropp. Gi den ordentlig mat, så blir du og kroppen din helt sikkert i bedre humør. Vekta også.