|
Sv: THEs dagbok
Opprinnelig lagt inn av Titti, her.
Takk for oppskrift. 
Men hva er chikori? 
Ja det lurer virkelig jeg på også, har aldri hørt om det før... det er sikkert en blomst .. hva tror du titti...
Kan være greit med wake up call innemellom. Jeg synes ikke jeg var så stor jeg helt til vi ga sønnen vår et digitalt kamera til jul og han foreviget mammaen sin i alle mulige situasjoner. Fikk helt sjokk da jeg så bildene.. hvem er hu feite kjerringa som sitter i sofan min??? Er det meg?? En dag jeg var ferdig i dusjen stod han klar utenfor med kameraet for å ta bilde av meg naken!!! Han er 6 år og synes mammaen hans er verdens beste prinsesse,- men der gikk grensen. Jeg forsøkte å løpe inn på soverommet med han knipsende i hælene.. pappa måtte komme reddende til Unger er herlige altså Hadde det ikke vært for alle disse 100 bildene han har tatt av meg så hadde jeg nok ikke begynt på ED, så det var virkelig en oppvekker for meg. Stå på videre THE, dette klarer du fint, men er nok viktig å ikke begynne å unne seg for mange smaksprøver på alt mulig... mange bekker små blir faktisk til en stor Å.. Klem fra meg
|